עורכי הדין סוגרים שבוע: "שטראוס פועלת בבריונות"

מערכת האתר No Comments on עורכי הדין סוגרים שבוע: "שטראוס פועלת בבריונות"

עו"ד רוני פאלוך ועו"ד יוסי ויצמן סיכמו שבוע במהדורת 'סוגרים שבוע' בקול חי והיו תמימי דעים: "יש כאן אלימות מחשבתית וצביעות. ששטראוס תתמקד במסחר ולא בחינוך"

צילום: נתי שולמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת התגובות והמחאות המתעצמות כנגד חברת שטראוס-עלית, התארחו ביום שישי האחרון עורכי הדין רוני פאלוך ויוסי ויצמן ומילאו את מקום המגישים של התוכנית 'סוגרים שבוע'. את התוכנית פתחו בשיח על התנהלות חברת שטראוס, שכזכור, הקפיאה את פעילותה בערוץ 14 עד שהערוץ יחתום על אמנה שגיבשה החברה.

עו"ד רוני פאלוך: "מה זו משטרת המחשבות והקג"ב של סגירת פיות? חלק מהציבור דעתו לא שלמה עם אמנת האתיקה שהוא כולו צביעות מלמעלה ועד למטה. המסמך נוצר כי מישהו רצה להתנכל לערוץ 14".

"חברת שטראוס היא חברה ציבורית. הגב' עופרה שטראוס מחזיקה ב-57% , חברות מגדל ועוד איזו קרן מחזיקים בכמה אחוזים והציבור מחזיק בכמעט 30%".

עו"ד יוסי ויצמן: "האם לחברה מסחרית יש חלק מהשיח הציבורי?"

פאלוך: "יש כאן חברה שמוציאה על מכתב רשמי שלה אמנה שכולה צביעות שבאה לכסות על עצמה".

ויצמן: "אני חייב להקריא שורה אחת מתוך מטרות האמנה – לקדם חינוך מודעות ושותפות לשיפור השיח בחברה הישראלית. יצירת שיח המעודד שיתופיות והכלה הבנה וכבוד הדדי, שיח המעורר יצירת חברה טובה יותר…"

פאלוך: "כל מחזיק במניות החברה מעוניין שהחברה תתמקד במכירת מילקי וחומוס ותתרכז בביזנס וממש לא תבוא לחנך ולכוון. אם הם רוצים לחנך – שיילכו למשרד החינוך, שיוציאו סמל מוסד ויתחילו לחנך. זו חובת נאמנות של החברה כלפי הציבור. נגררים כאן לפינות".

"אני רוצה לראות את שטראוס הבריונים שאומרים – אנחנו לא מוכרים למי שלא חושב כמונו. יש כאן מוסר כפול וצביעות. לא יעלה על הדעת שחברה מסחרית שנהנית מהסקטור שכרגע היא מחרימה את אחד הערוצים המרכזיים שלו, תתנהל ככה. זה כמו שהיא הייתה מודיעה שהיא תורמת לארגוני החרם על ישראל. הרי כולם היו מחרימים אותם".

ויצמן: "מעניין מי קיבל את ההחלטה והאם היה דיון בין כלל השותפים ומי לוקח אחריות אם יקרה נזק כלכלי לחברה. חברה מסחרית לא צריכה לקחת חלק בוויכוחים פוליטיים במדינה. את הפוליטיקה תשאירו לכנסת ולפוליטיקאים. יש כאן אלימות מחשבתית שמנסים לקבוע לך מה לחשוב".

 

האזינו לדו שיח המרתק:



0 תגובות